31 de January de 2023

Talentuaren Kudeaketa Modernoa teknologiak lagundutako enpresetan

Enpresek gaur egun duten erronka handietako bat langileen konpromisoa eta produktibitatea maximizatzea da, hori guztia ingurune konplexu, anbiguo, lurrunkor eta ziurgabe batean.  Nahiko erronka.

Giza Baliabideetako sailak etengabe diseinatzeko ideiak bilatzen ari dira soldata-politika erakargarriak, garapen profesional pertsonalizatutako planak, prestakuntza-ibilbide zirraragarriak, Lan-Adiskidetzeko planak bereiztea, lan-metodo motibagarriak baina eraginkorrak , azken batean, talentua erakartzeko eta atxikitzeko balio duten alderdiak . Ahalegin eta baliabide asko bideratzen dira horretara eta, hala ere, askotan ez du funtzionatzen bukatzen. Zeren?

Erronka

Konpromisoa sortzea eta eragitea entzutea dakar derrigorrez , eta ez da beti erraza. Erakundeek beren langileen beharrak ezagutu behar dituzte, eta, noski, haien ekintzek haiengan duten eragina neurtu behar dute, behar horiei erantzuten ari diren edo ez jakiteko, enpresak dituen langile kopurua bezain anitza izan daitekeen… Bakoitzak zurea dauka.

Egongo dira, batez ere, soldata on batek motibatzen dituen langileak; bizitza profesionala eta pertsonala uztartzea lehenik jartzen duten beste batzuk, lan-giro ona; Asko izango dira lan egiten duten erakundeaz harro sentituko direnak (enpresa ontzat jotzen dute, fama ona duena); beste batzuei dagokien kokapena gustatzen zaie…

Aurretik, jendea “bizitza osorako” lana lortzen saiatzen zen; Gaur aurrera egin ahal izatea bilatzen dugu, ez gelditzea…, ondorioz, langile guztiak enpresaburu bererako asebetetzen saiatzeak ez du balio gaur egun.

Argi dugu, beraz, langileak enpresa bateko loturarik garrantzitsuenetako bat direla eta horregatik arreta handiz tratatu eta zaindu behar ditugula, baina nola egin jakin behar dugu eta horretarako entzun behar ditugu. . Baina zer moduz?

Teknologia

Badaude langileak entzutearen garrantzia barneratu eta eskura dituzten tresna guztiak zabaltzen dituzten enpresak, baina oraindik asko dira hala egiten ez dutenak. Enpresa gehienek urteko inkesta batean oinarritzen dira soilik iritziak entzuteko eta langileen esperientzia ulertzeko baliabide bakarra baita . Zalantzarik gabe, bilakaera bat ikusteko aukera ematen duen zerbait positiboa da. Hala ere, gaur egun giza baliabideen sailek langileen esperientzia neurtzeko tresna ugari dituzte.

Handiak Aurrerapen teknologikoek informazio garrantzitsua lortzeko aukera ematen duten soluzio zehatzetara iristeko aukera ematen dute, besteak beste, langileari entzutea. Beste ikuspuntu batetik eta haien erreakzioetatik abiatuta, konpromisoaren eragile nagusiak identifikatu ditzakegu, baita enpresa-proiektuaren bizi-zikloan zehar nabarmen hobetuko duten neurri zehatzak har ditzakegu.

Horretarako, beharrezkoa da Giza Baliabideen Kudeaketa Sistemetako datu operatiboak (o-datuak) kontuan hartzen dituen transakzio-sistema hedatzea, zeri buruzko informazioa txertatzea ahalbidetzen duten inkesta eta ebaluazioen bidez jasotako Esperientziarekin (x-datuak). langileek sentitzen eta pentsatzen.

Estrategia

Joerak a diseinua adierazten du “entzuteko estrategia” interesa duten erakunde guztientzat talentua atxikitzea, hau da, epe labur, ertain eta luzerako entzuteko estrategia bat zehaztea baino ez da, langilearen esperientzia, erakundearen kultura ulertzeko eta negozioan eragin positiboa duten erabakiak hartzen laguntzeko.

Estrategia honek aukera ematen digu:

  • Lan-giroa neurtu eta hobetzea.
  • Langileen konpromisoa neurtu eta hobetu.
  • Detektatu nortzuk diren konpromisoaren eragileak .
  • Informazioa biltzea enpresan barne-programak diseinatzeko eta garatzeko .
  • Langileen esperientzia une zehatzetan neurtzea
  • Langileen ongizatea neurtzea.
  • Egiten diren programen edo ekimenen pertzepzioa ezagutzea.
  • Bildu negozioaren errentagarritasunean eragina duten negozio-prozesuak hobetzeko iradokizunak.

Hauek dira “Entzuteko Estrategia” indartzeko dauden tresnetako batzuk:

  • Klima-inkesta tradizionalak: denboran zehar poliki aldatzen diren, baina informazio bolumen handia jaso behar duten alderdiak neurtzeko erabiltzen dira. Adibidez, enpresaren kultura neurtzeko edo langileen konpromisoa neurtzeko.
  • Pultsu inkestak : alderdi zehatzei buruzko informazioa biltzeko erabiltzen dira normalean. Esaterako, helburu zehatz baten bilakaera neurtzeko edo langileek aldaketa zehatzen inguruan duten iritzia neurtzeko.
  • Sarrera eta irteera inkestak . Langileek enpresara sartzea edo uztea erabakitzen duten arrazoiak ezagutzera bideratzen dira. Batez ere, kontratazio-prozesuak hobetzeko eta langileen fakturazioa murrizteko erabiltzen dira.
  • Etengabeko entzuteko inkestak . Langileen iritziaren etengabeko analisia bilatzen dute, arazoak identifikatzeko, konpontzen zaila den arazo bihurtu aurretik eta hobetzeko iradokizunak biltzeko ere.
  • Lanaren kalitateari buruzko inkestak : Atsekabetuta dagoen langileak bere atsekabearen aztarna anitz utziko ditu (erantzun txarrak, zintzilik dauden lanak edo emaitza txarrak). Langile zoriontsu batengandik bezeroen laudorioak edo lankideen errekonozimendua jasoko dugu.

Berrerabiltzen ez diren plastikozko ontzien gaineko zergaren azken helburua ekonomia zirkularra bultzatzea, hondakinen sorrera murriztea eta plastikozko hondakinen birziklapena sustatzea da, Ingurumenaren zaintza sustatuz.

Berrerabiltzen ez diren plastikozko ontzien gaineko zerga Zeharkako izaerako zerga bat da, plastikoa duten eta berrerabilgarriak ez diren ontzien erabileraren gainekoa Espainiako lurraldean. Ontziak salgaiak eduki, babestu, manipulatu, banatu eta aurkezteko funtzioa betetzeko xedea duen edozein produktutzat hartzen da.

Emaitza

ETALangileen entzuteko tresna multzo honen konbinazioa definitzen den estrategia horretan oinarrituta erabiliko da, denbora eta egoera zehatzak kontuan hartuta. Hala ere, emaitza onak lortzeko beharrezkoa da:

  • Presta zaitez jarduteko, ez bakarrik entzuteko . Langileei galdetzen diezunean, lortutako emaitzak haiekin partekatzea beharrezkoa da, baita identifikatutako hobekuntza-arloak ere.
  • Hobetzeko itxaropenak edukitzea . Epe luzerako konpromisoa egon behar da. Hortaz, beharrezkoa da ekimenak denbora-tarte jakin batean neurtzea, benetan funtzionatzen duten edo ez egiaztatzeko, eta datu historikoen konparazioan oinarritutako joerak lortzeko.
  • Informazioaren kalitatea mantentzea . Kalitatea mantentzeko, negozioan eragina duten gauzak neurtu behar dira, eta lortutako datuak langile osoaren adierazgarriak izatea.
  • Arazoak modu eraginkorrean konpontzeko plan bat eduki . Beharrezkoa da plan bat edukitzea bildutako informazio bolumena kudeatzeko eta enpresarentzat benetan erabilgarria ez dena bereizteko.

Laburbilduz, enpresetan barne entzuteak onura ugari ekartzen dizkigu zentzu guztietan. Lan-giro ona sortzen laguntzen du, funtzionatzen ez duten gauzak aldatzeak gure erakundeko klaseko langile horien artean leialtasuna sortzen laguntzen duen adierazten du.

Scroll to Top