i3s SAP Laguntza eta Mantentze Zerbitzua.
Zure SAP inguruneari etekinik handiena atera nahi al diozu eta funtzionamendu zuzena ziurtatu nahi duzu ezertaz kezkatu beharrik gabe? Bilatzen ari zarena zure kudeaketa-esfortzua murriztea eta zure aplikazioen errendimendu profesionala eta kalitatezkoa bermatzea bada, SAPen SAP Support and Maintenance zerbitzu berria zuretzat da. Aprobetxatu i3s taldearen esperientziaz zure SAP plataformari etekinik handiena ateratzeko.
Edukien aurkibidea:
- SAP zerbitzuetan esperientzia
- ITIL Metodologia eta Tresnak
- Zerbitzu Maila Hitzarmenak
- Kostuen kontrola
- Gobernu Eredua
- Zerbitzu-esparrua
i3s- en esperientzia zabala dugu gure bezeroei eraldaketa digitalaren prozesuan laguntzen, negozioen kudeaketa sistema arin eta intuitibo bakar batean integratzen duten SAP soluzioen katalogo zabalaren laguntzarekin.
Behin sistema ezarrita, ahalik eta etekin handiena atera dezazun beharrezko lasaitasuna eta segurtasuna bermatu nahi dizugu. SAP laguntza eta mantentze-zerbitzu berri bat sartu dugu, zure kudeaketa-prozesuen administrazioa kezkarik gabe kontrolatzeko aukera ematen dizuna.
Gure SAP Laguntza eta Mantentze-zerbitzu berriak zure aplikazioetarako laguntza eta jarraipena eskaintzen du, haien funtzionamendu eta bilakaera optimoa bermatuz.
1.SAP zerbitzuetan esperientzia
Zure SAP ingurunearen euskarria, mantentze-lanak eta hobekuntzak gure esku utzi diezagukezu, SAP produktuetan ardaztutako aditu onenen ezagutzaz baliatuz, merkatuko batez bestekoa baino esperientzia zabalaz lagunduta.
Sektore guztietan lan egiten dugu, arreta berezia jarriz Industria, Sektore Publikoa eta Zerbitzu enpresei, SAP ziurtagiri garrantzitsuenen laguntzarekin, hala nola PCoE , Recognized Experience, Service Partner eta Sell Partner.
Guretzat, bezeroen arreta eta gogobetetasuna da helburu garrantzitsuena eta, horregatik, kalitatezko zerbitzu, malgu eta aditua eskaintzen dugu.
2.ITIL Metodologia eta Tresnak
i3s SAP mantentze-zerbitzuak ITIL metodologiaren aplikazioarekin onartzen du, informazio teknologien zerbitzuen kudeaketarako estandar eredugarria, aplikazioen laguntza eta mantentze-zerbitzuetarako “merkatuko bikaintasun parametro globala” deritzona, eta horrek bere kalitate handia ziurtatzen du.
Metodologia honek, noski, denboran eta irismenean entregatzea, bezeroarentzako arretarako prozesuen etengabeko hobekuntza, zerbitzuaren jarraipenaren eta arriskuen kudeaketa eta zerbitzuen plangintza, funtzionamendu eta kontrol prozesuak bermatzen ditu, baita prozedura guztiak onenetan oinarritzen direla ziurtatzea ere. sektoreko praktikak.
3.Zerbitzu Maila Hitzarmenak
Zerbitzu-mailako akordioek (SLA) hornitzaileak bete behar dituen zereginen zerrenda biltzen du, haien erantzukizunak zehaztuz eta helburuen adierazpena ezarriz.
i3s-en errendimendu handiko zerbitzuak eskaintzen ditugu, Zerbitzu Mailaren Akordioan jasotako funtsezko konpromisoak barne hartzen dituztenak, hala nola eskaerei lehen erantzun denbora, gorabeherak konpontzeko denbora eta plangintza betetzea.
Epeak guztiz kontrolatuta eta bermatuta dituen zerbitzua eskaintzen dugu.
4.Kostuen kontrola
Enpresen informatika sailei eskatzen zaien maila gero eta handiagoa da. SAP sistemen ahalik eta erresilientzia handiena lortu behar dute negozio-proiektuak lehenesten dituzten bitartean eta beren eragiketen kostuak murrizten dituzten bitartean.
i3s SAP Support and Maintenance zerbitzuarekin kostuak murriztu eta ezustekoak saihestu ditzakezu zure hileko fakturaren zenbatekoa zein den aldez aurretik jakinda.
Horrez gain, zerbitzuaren eraginkortasunaz kezkatzeari utzi, eta erabiltzaileen eskariaren irregulartasuna edo urtarokotasuna kudeatzeaz ahaztu. Kudeatzen dugu eta jakinarazten dizugu, kontrol osoa izan dezazun.
5.Gobernu ereduak
Metodologia propioari esker, SAP Support and Maintenance zerbitzu berritzaileak zure eskura jartzen du konpromisoak eta proiektuen kostuak betetzeari buruzko beharrezko informazio guztia.
Horrez gain, prozesu guztiaren berri izango duzu, zerbitzuaren bilakaeraren ikusgarritasuna eta ekintza guztien trazabilitatea denbora errealean izango dituzulako gure ticket tresnaren bidez.
Zerbitzuaren bilakaera jarraitu ahal izango duzu bilerak behar duzun maiztasunarekin antolatuz.
6.Zerbitzuaren esparrua
i3s-en bi laguntza-zerbitzu mota ditugu, zure beharren arabera.
Laguntza-zerbitzu funtzionala
- SAP Aholkularitza Laguntza. Gertakari edo funtzionamendu-arazo baten ondorioz galdera eta zalantzei berehalako arreta eta erantzuna ematea.
- SAP Evolutionary Mantenimendua. Sisteman funtzionalitate berri bat sartzera edo lehendik dagoen bat zabaltzera zuzendutako zerbitzuak, bezeroak eskatuta.
- SAP Mantentze zuzentzailea. Sisteman antzemandako gorabeherak konpontzea: ekintza teknikoak, datuen berrikuspena, interfazeak, dokumentazioa, etab.
- SAP prebentziozko mantentze-lanak. Etorkizuneko kontsulta eta gorabeheren kopurua murrizteko operatibo eta plataforma hobetzeko proposamena.
- SAP prestakuntza. Arlo funtzionaletan erabiltzaileen eguneroko funtzionamendua hobetzeko laguntza, bezeroaren beharretara egokitutako saioekin.
Oinarrizko laguntza zerbitzua
- SAP prebentziozko mantentze-lanak. Inguruneen erabilgarritasuna bermatzea gure aholkulariek gainbegiratzen duten Solution Manager monitorizazioaren bidez.
- SAP mantenu ebolutiboa. Instalazioak eguneratzea Laguntza Paketeen aplikazioaren bidez eta beharren araberako parametroak berrikustea.
- SAPen mantentze zuzentzailea. Instalazioan sortzen diren arazoen aurrean zerbitzu-mailaren araberako erreakzioa.
- Zerbitzu-laguntza funtzionala. Proba-inguruneak sortzea, ekoizpen-sistemako datuak freskatuz.
- Beste zerbitzu batzuk eskaria. Sistema eragilea, datu-basea edo SAP bertsioa aldatzea, ingurune berriak instalatzea.
Utzi zure SAP ingurunearen plangintza eta hobekuntza gure esku eta lortu lasaitasuna zure negozioaren eguneroko jardunean.