i3s Kalitate Politika
Dokumentu honen bidez, i3s Zuzendaritzak interesdun guztiei, hau da, i3s- eko kideei, bere bezero eta hornitzaileei, zuzendaritzako kideei eta akziodunei, bere ustea adierazi nahi die:
Kalitatea I3S-ren biziraupenerako funtsezko faktorea da.
Kalitatea I3Sko kide guztiek bere gain hartu eta partekatu behar duten erantzukizuna da.
Kalitatea ezin da kontrolen ondorio izan, plangintza, exekuzio eta aldizkako ebaluazio zuzen eta zehatzarena baizik, eta erakundearen eta interesdunen HELBURUAK finkatu eta kontrolatzearen bidez.
Kalitatea aldez aurretik ezarritako bezero, legezko eta arauzko eskakizunak eta ISO 9001:2015 arauaren arabera aplikagarriak diren betirako betetzea bezala interpreta daiteke soilik, EHS Proiektuen testuinguruan, bezeroaren gogobetetze osoa kostu txikienean bermatzeko.
Kalitatea ETENGABEKO HOBEKUNTZA jasan dezake. Hutsegiteak sortu zituzten kausak ikasteko eta ezabatzeko erabili behar dira.
Kalitateak, ondorioz, lankidetza eta parte-hartze jarrerak eskatzen ditu I3Sko maila GUZTIetan. eta horretarako ezinbestekoak dira informazioa, komunikazioa eta prestakuntza.
Konbentzimendu honek konpromisoa eta I3S Kudeaketa eskatzen ditu. bere gain hartzen du. Konpromiso hori esfortzu irmo, bizi eta etengabean agertu behar da, langile osoari esandakoaren ildotik KALITATEA lortzeko bitarteko eta ezagutza egokiak emateko.
I3Sko Kalitatea Bermatzeko funtzioa osatzen duten pertsonei. Ahalmen guztiak ematen zaizkie, edozein kasutan, Kalitatea Kudeatzeko Eskuliburuan ezarritakoa ez-betetzea ikusten badute, bai eta ezarritako zehaztapenak ez betetzea ere, baita zentzu berean posible ez-betetzea ere. , kasu bakoitzean egokiak diren neurri zuzentzaileak eta/edo prebentzio-neurriak har ditzakete.
Erakunde eta langile horrek Zuzendaritzaren laguntza osoa dute inplementatutako Kalitate Sistemaren eraginkortasun osoa bermatzeko egin behar diren ekintza guztietan.