SAP Euskarria eta Mantentzea
AMS (Application Management Service) zerbitzu lehiakorra eta zure beharretara egokitua eskaintzen dugu
SAP plataformaren kudeaketa-esfortzua murrizten duen zerbitzu-eredu berritzailea
KUDEAKETA-EREDU ZIURTATUTA
Gozatu ISO 20000 eta ISO 9001 ziurtagiridun kudeaketa ereduan oinarritutako zerbitzu baten kalitateaz.
KONTRATAZIOAREN EMAITZAK
Kostuak eta desbideratzeak kontratatzeari uzten dio. Kontrola hartu eta epeak mugatzen ditu, zerbitzu-mailari buruzko akordioen bidez (SLA).
ZURE BEHARRERA EGOKITUA
Aholkulari egokia jartzen dugu zure eskura, une egokian eta behar den denborarako.
Zure SAP ingurunearen errendimendu handiena ziurtatzen dugu
Esperientzia
SAP Zerbitzuetan
eta ISO 9001
Zerbitzu-mailari buruzko akordioak
Kostuen kontrola
Gobernu Eredua
Esperientzia SAP Zerbitzuetan
Aprobetxatu i3s talde osoaren esperientziaz zure SAP ingurunea mantentzeko eta hobetzeko
Adituak
Laguntza-taldea SAP produktuetan zentratua eta merkatuko batez bestekoa baino esperientzia maila altuagoa duena.
Sektorea
Sektore guztietan egiten dugu lan, batez ere industrian, sektore publikoan eta zerbitzu-enpresetan.
Ziurtagiriak
SAP ziurtagiri garrantzitsuenak ditugu, hala nola, PCoE, Recognized Experience, Service Partner eta Sell Partner.
ISO 20000 eta ISO 9001 ziurtagiridun kudeaketa eredua
SAP mantentze-zerbitzuaren kalitatea gure metodologiak eta gure ziurtagiridun kudeaketa sistemek bermatzen dute.
Bidalketa bermea
denboran eta esparruan
Oinarritutako prozedurak
sektoreko praktika onenetan
Bezeroarentzako zerbitzu-prozesuak etengabe hobetzea
Zerbitzuaren plangintza-, eragiketa- eta kontrol-prozesuak
Zerbitzuaren jarraipenaren kudeaketa
eta arriskuak
Zerbitzu-mailari buruzko akordioak
Gozatu epeak kontrolatuta eta bermatuta dituen zerbitzu batez
Zerbitzu Mailari buruzko Akordioan jasotako konpromisoak
Eskaerei lehen erantzuna emateko denbora
Gorabeherak konpontzeko denbora
Plangintza betetzea
Kostuen kontrola
Ezustekoak saihestu aldez aurretik zure hileko fakturaren zenbatekoa zein izango den jakinda
Ez kezkatu zerbitzuaren eraginkortasunaz, guk kudeatzen dugu eta informazioa ematen dizugu
Ahaztu zure erabiltzaileen eskariaren irregulartasuna edo urtaroa kudeatzeaz
Gobernu Eredua
Konpromisoak betetzeari eta proiektuaren kostuei buruzko beharrezko informazio guztia jasoko duzu
Zerbitzuaren bilakaeraren ikusgarritasuna denbora errealean eta ekintza guztien trazabilitatea izango duzu gure ticket tresnaren bidez
Zerbitzuaren bilakaera jarraitu ahal izango duzu bilerak behar duzun maiztasunarekin antolatuz
Zerbitzuaren irismena
LAGUNTZA ZERBITZU FUNTZIONALA
SAP Aholkularitza Laguntza
Gertakari edo funtzionamendu-arazo baten ondorioz galdera eta zalantzei berehalako arreta eta erantzuna ematea.
BASIS LAGUNTZA ZERBITZUA
SAP Mantentze Prebentiboa
Inguruneen erabilgarritasuna bermatzea gure aholkulariek gainbegiratzen duten Solution Manager monitorizazioaren bidez.
SAP Mantentze Ebolutiboa
Sisteman funtzionalitate berri bat sartzera edo lehendik dagoen bat zabaltzera zuzendutako zerbitzuak, bezeroak eskatuta
SAP Mantentze Ebolutiboa
Instalazioak eguneratzea Laguntza Paketeak aplikatuz eta beharren arabera parametroak berrikusiz
SAP Mantentze Zuzentzailea
Sisteman antzemandako gorabeherak konpontzea: ekintza teknikoak, datuen berrikuspena, interfazeak, dokumentazioa, etab.
SAP Mantentze Zuzentzailea
Instalazioan sortzen diren arazoen aurrean zerbitzu-mailaren araberako erreakzioa
SAP Mantentze Prebentiboa
Hobekuntza operatiboak eta plataformakoak proposatzea, etorkizuneko kontsulta eta gorabehera kopurua murrizteko.
Zerbitzu Funtzionalaren Euskarria
Proba-inguruneak sortzea, sistema eragilearen datuak freskatuz
SAP Prestakuntza
Arlo funtzionaletan erabiltzaileen eguneroko funtzionamendua hobetzeko laguntza, bezeroaren beharretara egokitutako saioekin
Eskaerarako Beste Zerbitzu Batzuk
Sistema eragilea, datu-basea edo SAP bertsioa aldatzea. Ingurune berriak instalatzea
SAP laguntza eta mantentze-lanak
Eska ezazu zerbitzuari buruzko informazioa formulario hau betez.